Jak uwolnić swój czas, samodzielnie prowadząc biznes? 

Jak uwolnić swój czas, samodzielnie prowadząc biznes? 

Jak uwolnić swój czas, samodzielnie prowadząc biznes? 

Usługi takie jak księgowość, copywriting, projektowanie graficzne i zarządzanie IT mogą być zlecane na zewnątrz, aby pomóc samozatrudnionym właścicielom małych firm zaoszczędzić czas.

Nominacje

Jeśli chodzi o planowanie spotkań i rozmów, to ciągłe odnoszenie się do siebie może zająć więcej czasu niż jest to warte. Na szczęście, w ciągu ostatnich kilku lat pojawiło się kilka aplikacji, które mogą pomóc w usprawnieniu i śledzeniu terminów. Aplikacje te, w tym Calendly i X.AI, mogą zintegrować się z kalendarzem i wysłać dostępne przedziały czasowe do osób, z którymi pracujesz. Co najlepsze, mogą one pomóc w zmianie harmonogramu spotkań, jeśli jedna ze stron musi odwołać spotkanie.

Księgowość i przygotowanie podatkowe

Większość właścicieli małych firm nie jest ekspertami w dziedzinie rachunkowości, księgowości i przygotowania podatkowego. Podczas gdy prowadzenie księgowości stało się znacznie łatwiejsze dzięki takim programom jak FreshBooks, Intuit QuickBooks i Xero, nadal może to zająć sporo czasu, aby robić takie rzeczy jak śledzenie finansów i uzgadnianie wydatków. To jest, gdzie to może pomóc zlecić swoje ogólne potrzeby księgowe z usług takich jak Upwork i Bookminders.

Copywriting

Jeśli chodzi o pisanie kopii dla witryny internetowej firmy, postów na blogu, materiałów sprzedażowych lub studiów przypadku, nie każdy właściciel firmy ma czas lub kreatywne soki, aby zająć się tym. Jednak copywriting pozostaje popularnym rzemiosłem dla małych firm, aby zlecić na zewnątrz. Serwisy online, takie jak Contently, Freelancer i Scripted mogą pomóc Ci zatrudnić pisarzy, którzy sprawią, że Twoja kopia stanie się popularna.

Projektowanie graficzne

Nie ma wątpliwości, że projektowanie graficzne może być niezwykle trudnym zadaniem dla przeciętnego właściciela firmy. Niezależnie od tego, czy chodzi o zaprojektowanie logo, strony internetowej, aplikacji mobilnej, reklamy, odzieży czy szablonów e-maili, freelancerzy i agencje mogą zostać wynajęci, aby szybko przygotować projekty. Strony internetowe, takie jak 99designs i Fiverr ułatwiają łączenie się z projektantami wszystkich specjalności z całego świata.

Zakupy osobiste

Podczas gdy zakupy online drastycznie zmniejszyły ilość czasu, jaki właściciele firm muszą poświęcić na kupowanie niezbędnych rzeczy, nadal istnieją sytuacje, w których zakupy osobiste są konieczne. Na szczęście, dostawcy tacy jak Instacart, Postmates i Shipt mogą wysłać kogoś lokalnego do pobliskiego sklepu, aby kupić artykuły spożywcze, elektronikę, materiały biurowe lub cokolwiek innego.

Zarządzanie IT

Właściciele małych firm, zwłaszcza ci, którzy działają w pojedynkę, powinni poważnie rozważyć outsourcing usług informatycznych, biorąc pod uwagę, jak złożone są niektóre potrzeby IT. Usługi takie jak zarządzanie stronami internetowymi i bazami danych, wsparcie w zakresie oprogramowania i sprzętu oraz analiza danych są często najlepiej pozostawione osobom o szczególnych umiejętnościach. Właściciele firm mogą szukać dostawców usług IT na rynkach lokalnych lub korzystać z serwisów takich jak Upwork i Guru w celu znalezienia freelancerów.

Osobista stylizacja

Podczas gdy “wymyślanie, w co się ubrać” może nie znajdować się na szczycie listy pilnych zadań dla właścicieli firm, jest to niewątpliwie istotna część prezentowania się – zwłaszcza podczas spotkań sprzedażowych w Internecie i w cztery oczy. Zatrudnienie osobistego stylisty może pomóc Ci wymyślać lepsze stroje i zaoszczędzić czas na szukaniu odpowiednich i niedrogich ubrań do kupienia. Usługi online, takie jak Stitch Fix i Nordstrom Trunk Club, mogą zapewnić spersonalizowane rekomendacje i wysyłać ubrania bezpośrednio do Ciebie, aby zmniejszyć ilość czasu spędzanego na zakupach.

Recepcja

Prosta czynność odbierania telefonu może być niezwykle uciążliwa, gdy próbujesz się skupić. Mając to na uwadze, właściciele pojedynczych firm mogą rozważyć zatrudnienie wirtualnej recepcjonistki, która będzie odbierać telefony i sygnalizować ważne kwestie lub możliwości. Serwisy internetowe, takie jak Moja Recepcjonistka czy Ruby, mogą przypisać wirtualne recepcjonistki, które będą odbierać telefony 24 godziny na dobę, aby upewnić się, że Twoi klienci i potencjalni klienci są najlepiej obsługiwani.

Marketing w mediach społecznościowych

Podczas gdy media społecznościowe pozostają ważnym sposobem łączenia się z obecnymi i potencjalnymi klientami, ilość czasu potrzebna do tworzenia treści i angażowania się w społeczności internetowe może być zaporowo wysoka. Biorąc to pod uwagę, może warto zatrudnić freelancera lub agencję social media managera, który będzie pisał i zarządzał wszystkimi Twoimi postami na platformach takich jak Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok i Twitter. Usługi takie jak Upwork i Guru mogą pozwolić Ci zatrudnić marketerów i menedżerów mediów społecznościowych za stawki godzinowe.

Wirtualny asystent

Wreszcie, jedną z najważniejszych rzeczy, które każdy właściciel firmy solo powinien rozważyć, jest wirtualny asystent do outsourcingu zadań niezwiązanych z zarządzaniem firmą. Wirtualny asystent może pomóc Ci zarządzać swoim kalendarzem bardziej efektywnie i pomóc Ci koordynować i śledzić swoje projekty z innymi freelancerami. Usługi takie jak Assistant Match, Time Etc i Zirtual może połączyć się z potencjalnych wirtualnych asystentów.

Wykorzystaj email marketing

Tworzenie listy email marketingowej może przynieść korzyści Twojemu biznesowi zarówno online jak i offline. Big commerce sugeruje zbieranie adresów e-mail od każdego, kto tylko może – od obecnych klientów, potencjalnych klientów i osób, które mogą być zainteresowane Twoimi usługami, ale jeszcze nie są klientami.

Wykorzystaj listę e-mailową na swoją korzyść i regularnie komunikuj się z tymi, którzy są na liście, aby jako pierwsi dowiedzieli się o nowych produktach, promocjach i innych aktualizacjach firmy, które przyciągną ruch na Twoją stronę.

Promuj recenzje produktów

Recenzje to świetny sposób, aby klienci mogli poznać Twoje produkty, nie widząc ich na żywo. Ponieważ klienci nie mogą fizycznie obserwować produktów e-commerce przed zakupem, polegają na opinii poprzednich klientów. Recenzje mogą przekonać klientów, dlatego ważne jest, abyś utrzymywał pozytywną ocenę i miał dużo wysokiej jakości recenzji.

Aby promować recenzje produktów, firmy mogą zachęcać klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, oferując im zachęty, takie jak możliwość wzięcia udziału w konkursie lub zniżki po pozostawieniu recenzji. Zachęty przynoszą korzyści zarówno klientowi jak i Twojej firmie i mogą ostatecznie pomóc w utrzymaniu klienta i jego lojalności.

Sposoby na bardziej udane kampanie email marketingowe w handlu elektronicznym

Bez względu na to, czy jesteś nowicjuszem w email marketingu, czy ekspertem, analizowanie i dostosowywanie kampanii email marketingowych jest częścią tego zadania. Oto sześć praktyk, które warto wdrożyć, aby uzyskać lepsze rezultaty.

Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalistą w dziedzinie email marketingu, czy też dopiero zaczynasz budować swoją listę mailingową, zawsze istnieje możliwość poprawy jakości Twoich kampanii email marketingowych.

Ale czy powinieneś używać email marketingu w swojej działalności B2B czy B2C? Wszystko wskazuje na to, że tak. Rozważ te statystyki:

  • Do 2023 roku 4,3 miliarda ludzi – połowa światowej populacji – będzie korzystać z poczty elektronicznej.
  • Marketerzy odnotowują ROI w wysokości 42$ na każdy 1$ wydany na kampanie email.
  • Email jest używany przez 87% marketerów podczas dzielenia się informacjami z ich siecią.
  • Email marketing jest niedrogi, szybki i łatwy, jednak aby osiągnąć tak niesamowite zyski z inwestycji, chcesz tworzyć najlepsze e-maile, jakie tylko możesz. Oto sześć elementów, które mogą przyczynić się do sukcesu kampanii emailowej.

Eksperymentuj z linią tematu

Jeśli nie masz atrakcyjnego tematu, Twoi subskrybenci nie będą klikać w treść wiadomości. A to oznacza porażkę Twojej kampanii.

Najlepsze linie tematyczne powinny być zorientowane na korzyści dla Twoich czytelników. Możesz również stworzyć zabawny temat, pod warunkiem, że jest on zgodny z marką Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy potraktujesz temat poważnie, czy z humorem, powinien on zachęcać do kliknięcia, ponieważ porusza temat, na którym Ci zależy.

Możesz stworzyć poczucie pilności lub użyć liczb, aby podzielić się konkretnymi oszczędnościami dla swoich klientów.

Oparte na chmurze oprogramowanie Mailchimp do obsługi list mailingowych zaleca stosowanie się do następujących najlepszych praktyk dotyczących linii tematu:

  • Nie więcej niż 9 słów lub 60 znaków – krócej znaczy lepiej.
  • Użyj jednego emoji, aby uzupełnić słowo i przyciągnąć uwagę.
  • Używaj nie więcej niż 3 znaków interpunkcyjnych.
  • Co najważniejsze, warto przejrzeć poprzednie tematy i wykorzystać te, które wypadły najlepiej, jako inspirację do kolejnego maila. Nie bój się również segmentować swojej listy i testować kilku różnych linii tematycznych, aby sprawdzić, czy pewne słowa, emoji lub frazy działają najlepiej na Twoich odbiorców.

Dbaj o krótką treść

Podczas gdy niektórzy mistrzowie marketingu odnoszą sukces z długimi emailami, które liczą sobie setki słów lub więcej, większość firm widzi lepsze rezultaty z krótkimi emailami. Dla niektórych odbiorców, 100 słów może być nawet zbyt długie.

Przejdź do sedna sprawy i trzymaj akapity krótkie i łatwe do zeskanowania. Jedno- lub dwuzdaniowe akapity wyglądają równie dobrze na urządzeniach mobilnych, jak i na większych ekranach komputerów. Pamiętaj, że prawie 42% konsumentów woli otwierać swoje maile na urządzeniach mobilnych. Spośród nich 80% korzysta ze smartfonów, a 20% z tabletów.

Twórz atrakcyjne wizualnie e-maile

Chmurowy dostawca usług B2B, Vero, twierdzi, że kampanie email z obrazkami miały o 42% wyższy współczynnik klikalności (CTR) niż te bez nich. Większość programów do email marketingu oferuje twórcom treści możliwość pobierania szablonów i łatwego dodawania do nich obrazów i tekstu.

Eksperymentuj z różnymi szablonami, aby ustalić, jaki format i jaki typ obrazów najlepiej sprawdzi się w przypadku Twoich odbiorców. Kilka pomysłów na przykuwające uwagę grafiki, które możesz zamieścić to m.in:

  • Infografiki.
  • Styl życia.
  • Osobiste zdjęcia Twojej firmy lub zespołu.
  • Zdjęcia produktów.
  • Wykresy lub grafy.

Dodaj komentarz